Tussenschoolse opvang

Op de lange schooldagen (maandag, dinsdag en donderdag) kunnen de kinderen overblijven. Dit wordt de TussenSchoolse Opvang genoemd (TSO).

De Westerparkschool werkt met het online systeem TSO-Assistent. U kunt als ouder/verzorger op flexibele wijze de overblijf van uw kind reserveren en net zo makkelijk weer annuleren. U betaalt uiteindelijk alleen de feitelijk afgenomen overblijfmomenten, via automatische incasso, na ontvangst van een gespecificeerde declaratie.

Het overblijven kost € 2,00 per keer. Bij onafgemelde afwezigheid of onaangemelde aanwezigheid zult u om administratieve reden gelijk bericht ontvangen per email.

Registreren

• U dient zich eerst eenmalig te registreren met brinnummer en ouderregistratiecode die u bij de conciërge kunt ophalen.
  • Ga voor de eenmalige registratie naar TSO-assistent en klik daar op eenmalig registreren.
  • In de laatste fase van de registratie maakt u zelf uw inloggegevens aan. Zodra u die inloggegevens opslaat door te klikken op doorgaan, bent u onmiddellijk ingelogd en kunt u de overblijf ook daadwerkelijk reserveren.
  • Voor extra uitleg klikt u op het vraagteken dat u in ieder scherm vindt. Een geïllustreerde instructie voor reserveren/annuleren vindt u onder downloads als u bent ingelogd. Voor vragen over de overblijf zelf, kunt u terecht bij de TSO-coördinator.

Let op: heeft u zich eenmaal geregistreerd, doe dat dan onder geen beding een tweede keer. Bent u uw inloggegevens vergeten, klik dan in het inlogscherm op vergeten inloggegevens opvragen. Blijkt uw e-mailadres onbekend, neem dan contact op via support@tso-assistent.nl.

Organisatie
Wij organiseren het overblijven zelf met hulp van vrijwilligers. Op elke locatie is een coördinator aanwezig.
De coördinatrices TSO  zijn Mona Boubkiri en Tülin Özdemir. Zij is bereikbaar van maandag t/m donderdag van 10 tot 13 uur op telefoonnummer 06-87876876

Hier kunt u nieuwsbrieven van het TSO-bestuur bekijken.